Time for packning

Med tre dagar kvar tills jag åker iväg så har jag faktiskt redan idag börjat packa inför resan. Eftersom jag åker redan kvart i tolv på tisdag förmiddag är sannolikheten stor att det hinns med lite eller ingen packning just den dagen, därför är det ju bra att vara ute i god tid. Till på köpet ska jag tvätta kläder på måndag kväll vilket ju är bra eftersom jag då kommer att ha rena kläder i lådan när jag ändå sannolikt har ett helt lass smutstvätt med mig hem.

Idag blev det även en runda på stan, bara för nöjes skull men jag lyckades faktiskt göra ett par fynd. Det rörde sig om tre par strumpor i olika färger från Åhlens och från Lindex ett par leggings och en ärmlös blåvitrandig klänning liknande den jag för ett tag sedan köpte på Vero Moda, med skillnaden att den här klänningen är utan volanger på axlarna. Har tänkt att ha just klänningen från Lindex med en spetsblus (från samma ställe) över, när jag uppträder på lägrets "Sikta mot stjärnorna" den 8 juli. Har dessutom nyligen också bestämt vilken låt jag ska sjunga, därför har jag passat på att öva vid något tillfälle - då till inspelad musik, men det blir ju något helt annat att förhoppningsvis köra med ackompanjatör när man uppträder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0