Söndag ...

... och två dagar kvar till The Day ;) Just nu känner jag bara för att ta en promenad, så jag ska gå en runda till Coop när detta inlägg är skrivet. Mitt kaffe tog precis slut vid dagens frukost, så det blir till att köpa nytt. Testade även en mycket god färskost på smörgåsarna, nämligen Philadelphia Gurka & Feta, som fungerar väldigt svalkande när det är varmt ute och rekommenderas varmt till er som gillar Philadelphias produkter. Nu får jag även se till att käka grönsaker utav bara den de här dagarna så att mitt kylskåp är så tomt som möjligt när jag åker iväg - det är ju inte kul om man kommer hem och all mat i kylskåpet har ruttnat/möglat. Dock har jag alltid varit ett stort fan av såväl de flesta sorters frukt som grönsaker - vet dessutom ganska väl vilka frukter och grönsaker som innehåller vilka näringsämnen - så jag tror inte att det blir något större problem att äta upp det som finns i kylskåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0