My new shoes ;)

Så har man idag sett till att inte riskera att behöva gå barfota när man är bortrest. Idag har det nämligen gjorts ett par fina inköp ute på stan. Det rörde sig desa om ett par mycket fina vita tygskor med snörning från Sko-Rönne för 199:- och dels om ett par svart- och vitprickiga skor från Åhléns till samma pris. Har börjat tycka att jag är som min äldsta lillasyster - att jag gillar att fynda ;) Ängelholm är över lag en mycket bra stad när det gäller klädaffärer, dessutom kan man - om turen är med en - på såväl Sko-Rönne som Åhléns komma över ett par skor till riktigt bra pris vilket jag alltså gjorde idag. Saken är även den att med alla promenader jag har tagit hittills i sommar så har det ju slitits en del på skorna om jag ska vara ärlig. Så eftersom jag ger mig av vid lunchtid i morgon så var denna runda på stan lite i sista minuten. Skönt att ha det fixat.

För övrigt är packningen i det närmaste helt färdig, vid en närmare koll visade det sig att jag hade packat ner allt jag behövde i stora bagen - det vill säga kläder för tio dagar framåt samt hygienartiklar. Förutom bagen ska jag ha med mig ett par mindre väskor samt min ryggsäck där jag nu har packat ner en hel del CD-skivor och lite accessoarer i form av smycken och sjalar. Behöver jag säga att jag längtar till i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0