Lördag

Snart dags för en runda på stan igen, tänkte bara uppdatera lite innan dess eftersom det var så länge sedan jag skrev sist. Gårdagens veckohandling gjordes på Maxi, där jag inte har varit på hur länge som helst. Eftersom jag som sagt åker iväg på tisdag passade jag på att, förutom matvaror, köpa en del nya hygienartiklar som inom det närmaste ska förpassas till necessären. Och idag blir det en runda på stan för att kolla på kläder - mest för nöjes skull men om jag springer på något snyggt plagg som inte gräver ett alltför djupt hål i min plånbok så kanske jag köper det. Nya skor behöver jag i alla fall så det kommer jag att köpa senast på måndag - det blir en del promenixande hit och dit när man är iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0