Let's blog

Mammas föräldrahem i Vejbystrand är nu ute till försäljning - det har jag ju vetat länge. Så fick jag för cirka en kvart sedan idén att googla denna adress - inte för något särskilt utan bara för skojs (?) skull - men mest i brist på idéer just då. Mycket riktigt blev det en träff på en sida - där en massa fotografier, både interiörer och exteriörer, av huset fanns. Ska jag vara ärlig så kändes det aningen sorgligt att se dessa bilder, mycket för att detta hus för mig och alla andra i familjen är förknippat med så otroligt många minnen. Hur många gånger har man inte gått dit och ringt på för att (oftast) kunna få gå in och känna sig som hemma? För att nu inte tala om alla jular, midsommaraftnar och födelsedagar som har firats där. Nu är dessa dagar för evigt förbi, men jag kan bara hoppas att den eller de som köper huset kommer att trivas bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0