Konstiga (?) tankar

Nedräkningen tills jag sticker till Furuboda är på gång - och jag kom faktiskt (tyvärr?) på en något galen idé - som har med det att göra - för cirka tre minuter sedan.

Det hela har att göra med att man får höra så otroligt mycket under dessa tio dagar man är där. Så under förutsättning att jag får tag i en dator och kan blogga så tänker jag, varje dag jag skriver ett inlägg om vi säger att det blir ett inlägg/dag, ha något kallat typ Dagens citat - men detta kan givetvis inte genomföras förrän jag har fått tillåtelse från den eller de som stått bakom citatet, att publicera det på min blogg. Så i värsta fall blir det "vanliga" inlägg, men det kan ju vara bra det också :)

Kommentarer
Postat av: Fam. Billman

Ett stort Grattis på midsommarafton för du har nammnsdag.

2008-06-20 @ 16:48:25
Postat av: /Lisa

Hmm, du skriver inte så ofta längre. Ha det så trevligt på Furuboda syster!!

2008-06-28 @ 10:02:47
URL: http://snigelmama.blogpost.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0