I love Vero Moda & Lindex ;)

Det blev en runda på stan idag i det vackra vädret - bättre det än att sitta inne. Nåväl, anledningen till att jag promenixade in till centrum var att jag kände för att kolla lite i Gallerians affärer. Hade sett att Vero Moda hade fått in en del VÄLDIGT fina klänningar, så vad jag gjorde var att köpa en av dessa - blå- och vitrandig med volangförsedda axlar. På väg hem stack jag även inom Lindex en runda och fyndade ett par leggings. Nu får jag ju hoppas att vädret på Furuboda blir bättre än förra året - när det ösregnade flera dagar i rad - så att jag får användning för de fina kläder jag har köpt. Det enda jag saknar i klädväg just nu är ... hmm ... det kommer jag nog på senare. Hur som helst är det skönt att det än så länge är tillräckligt varmt för att kunna använda alla de snygga sommarkläder man har fyndat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0