Mitt antagningsbesked för vårterminen har kommit!!!!!!

För cirka fem minuter sedan kollade jag min mail och noterade då att jag har blivit antagen till båda de kvartsfartkurser i svenska som jag sökte till. Det rör sig alltså både om kursen "Dialektologi" och kursen "Nordisk namnforskning". Eftersom båda dessa kurser läses på kvartsfart innebär det, ensamt, halvtidsstudier men utöver dessa kurser kommer jag jobba med C-uppsatsen nästa termin också. Att jag kom in på båda kurserna beror på att man kan bli antagen till som mest 45 högskolepoäng (halvfart 30 högskolepoäng + halvfart 15 högskolepoäng) på en termin.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag fattar inte riktigt det där med högskolepoäng och sånt, men det ger väl sig, om / när det blir dags ..

Ha det bra, för det ska jag.. :)

Nu åker jag till stockholm med en kompis.. :)

Kram

2008-12-11 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0