Grattis Mira!

Är precis hemkommen från Haradal där Lisa, Anton och Mira bor. Just idag fyller ju Mira ett år så det har varit fullt med folk där hela dagen. När jag, pappa, Cia och Johan kom dit var även Mikael och vår halvsyster Nina där. Det var faktiskt länge sedan jag sist såg Nina så det var kul att träffas igen. Och så var det givetvis roligt att återse lilla Mira som nu har blivit riktigt stor. Hon hade redan fått en del presenter och nu blev det ännu fler, bland annat en förvaringslåda och en klädhängare. (En förvaringslåda är ju inte dumt eftersom hon har så mycket leksaker!) Av mig fick Mira en leksakstiger, hon verkade dock mer intresserad av varumärkeslappen som satt på leksaken, än av själva gosedjuret ... När alla presenter var öppnade var det dags för fika. Lisa hade bakat en jättegod nalletårta dekorerad med rosa smörkräm och förutom det serverades kladdkaka och saffranssnäckor. Det var tur att jag åt lunch innan jag åkte hemifrån för om jag hade sparat det till efter kalaset hade jag inte orkat :) Efter att fikan var överstökad var det dags att bege sig hemåt, men redan på lillejulafton kommer vi ses igen eftersom alla barn är bjudna hem till pappa och Cia just då.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tja syster! Tack för besöket igår. Måste dock erkänna att dte var mamma som hade bakat nalletårtan=)

2008-12-20 @ 20:08:44
URL: http://livetenligtsnigel.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hejsan Linda !

Inte konstigt att hon brydde sig mer om prislappen än om gossedjuret . Det gör alla barn i den åldern ju :P



Haha



// Matilda

2008-12-21 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0