GOTT NYTT ÅR TILL ALLA ÖNSKAR LINDA!

Och nu är det bara knappt tolv timmar kvar av 2008. Jag läste just Lisas blogg, där hon sammanfattar det gångna året, och måste faktiskt instämma i att Miras födelse (som i och för sig skedde den 19 december 2007) samt Morfars död den 5 april är de två händelser som har förändrat våra liv mest.
  Vad händer annars idag då? Tja, inte så mycket för min del, när detta inlägg är skrivet går jag in till centrum en runda, vet ännu inte om det kommer bli något köpt utan tar bara en promenad för sakens skull. Lite senare blir det dammsugning och torka golven så att det är fint när jag ger mig av hemifrån sent i eftermiddag för att spendera årets sista timmar - och nästa års första timmar - i Vejbystrand. Eftersom jag ska sova över hos pappa till i morgon får jag även se till att packa ombyteskläder och annat jag behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0