Fynd från Kappahl

Det blev en runda på Kappahl idag när jag ändå var inne i centrum. En sak som jag fram till nu har saknat i min garderob är nämligen en snygg kofta (har visserligen en vit som köptes för drygt tre år sedan, men igår noterade jag att den är missfärgad på ärmarna). Så när jag såg att det var extrapris på just snygga koftor på Kappahl så var det ju inte mycket annat att göra än att slå till. En snygg svart kofta blev det, till det eminenta priset av 149:-. Med mer pengar över i plånboken än vad jag trodde att jag skulle ha, fortsatte jag till Supermarket, där det bland annat gjordes ett än så länge hemligt inköp. I skrivande stund har jag tre julklappar kvar att köpa, vilket förmodligen kommer göras nästa helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0