9 december

Idag var det dags för veckans första och enda föreläsning på Språk- och Litteraturcentrum. Av någon konstig anledning gick brandlarmet en bit in i föreläsningen så det blev för alla studenter att ta sig ut. Det blev en himla trängsel kan jag säga, dessutom ligger just vår föreläsningssal på tredje våningen vilket gör att det tar en stund att ta sig ut. Sedan fick några hundratal studenter samt en del personal stå ute i kylan i x antal minuter  innan vi kunde gå in igen - fortfarande ovetandes om vad som egentligen hade utlöst brandlarmet. Föreläsningen fortsatte som planerat och vi fick dessutom tillbaka en hemuppgift som vi lämnade in för en vecka sedan. Det hade väl gått ganska bra för mig även om det - naturligtvis - inte var helt lätt. Min taxi kom i tid när jag skulle hem och nu sitter jag framför datorn och skriver. I morgon förmiddag tänker jag ta en sväng till Maxi för att försöka hitta present till Mira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0