Veckans sista föreläsning ...

... som bestod i att vi skulle redovisa våra rekonstruktioner. Jag tänker inte babbla för mycket här eftersom jag är aningen trött för tillfället (ska dessutom skriva högskoleprovet i morgon vilket betyder att jag måste gå upp extra tidigt eftersom vi ska vara på plats på Rönneskolan senast 8:30. Sedan blir det full fart i stort sett hela dagen fram till cirka 16:20, så det kommer med all sannolikhet kännas skönt när det är över). Kan dock tala om att alla grupper blev godkända, och för min del betyder detta att jag inom kort kommer att få 7,5 högskolepoäng till i mitt LADOK - den del av Lunds universitets hemsida där studenternas studieresultat finns (nej, man kan inte se andras resultat eftersom man loggar in på sin egen sida med ett individuellt lösenord). Dessa 7,5 poäng betyder i sin tur att jag kommer vara uppe i nittio (90) högskolepoäng och därmed halvvägs till kandidatexamen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0