Strejk?

Ni som kanske tror att jag bloggstrejkar eftersom här inte har skrivits inlägg på några dagar ... kan vara helt lugna. Cirka 150% av min tid och energi går nu nämligen åt till att försöka prestera en extraordinär hemskrivning (se förra inlägget) till den femte maj. Detta är den andra hemskrivningen (workshoprapport) i sitt slag jag skriver - det kommer en till så småningom. Som om inte det vore nog kommer vi som läser A-nivän i etnologi att få tillbaka en annan hemskrivning i början av nästa vecka (det rör sig då om den skrivning där man var tvungen att skriva åtminstone en sida per fråga).

Och ni som tycker att det verkar rörigt med all litteratur, alla skrivningar hit och dit och det ena med det andra - det är precis vad man också ofta tycker om man är nybliven högskolestudent, vilket jag har egen erfarenhet av. Jag kan dock intyga att man förr eller senare vänjer sig, när man väl har vanan inne och märker att det går bra - "wow, jag klarade en tenta igen" - så blir man enligt mig sporrad att fortsätta.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-19 @ 20:33:25
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0