My birthday :D

Har precis haft mamma, Lisa och Mira på besök eftersom jag fyller 25 år idag :D Vi käkade smörgåstårta och drack flädercider, smaskens! Lisa ville nödvändigt ta ett kort på mig med sin mobil för att lägga in det i sin blogg. Tja, jag ville ju inte bråka så jag gick med på det. Lisa "arrangerade" en, som hon tyckte, bra bild genom att få mig att bita i en förpackning Werthers Original som jag hade fått i present. (Nog för att jag gillar det godiset, men jag öppnar alltid förpackningen genom att antingen "dra" upp den eller med sax ...) Jag har varit inne på Lisas blogg och kollat och tycker faktiskt att bilden blev helt okej. Mina presenter bestod i övrigt av ett set med linne,tunika och byxor från mamma, pengar från farfar samt en top från kusinerna i Göteborg. Det är alltid kul när man kan utöka garderoben, speciellt nu när det börjar bli vår :) Dessutom blir det ju förhoppningsvis Furuboda i sommar igen så det betyder att jag kan ta det här snygga setet med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0