Måndag

Har ännu inte fått något svar om betyg och kommentarer på den hemskrivning jag har berättat om ... så det är väl bara att fortsätta vänta. Det dyker väl förhoppningsvis upp något inom de närmaste dagarna. Dock skulle det väl kännas sisådär att få något besked under morgondagen eftersom jag fyller 25 just imorgon. Å andra sidan så behöver jag väl, om man ska gå efter vad föreläsaren har meddelat i det mail jag fick för några dagar sedan, knappast oroa mig.

Har även fått kort från farmor och Akke. Det var ett födelsedagskort av den hopvikbara sorten (i kuvert) som innehöll 200 pix. Har ännu inte hunnit lägga ut dem på något när detta skrivs - å andra sidan har jag klarat både gårdagen och hela dagen idag utan att belasta mitt konto  genom att ta ut pengar därifrån. Ibland (men bara ibland) tror jag på det som min käre far säger om att jag är ekonomisk. Att jag kan sköta min ekonomi på det sätt jag gör beror kanske på att jag, redan innan jag började läsa på universitetet, började öva på att inte slösa för mycket. Eftersom det har gått bra hittills så tänker jag fortsätta med det ;)

Morfar, jag saknar dig! Hoppas att du har det bra i himlen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0