Let's write it

Den konstiga rubriken på detta inlägg kommer sig av att jag precis har inlett skrivandet av en rapport som ska vara inne den femte maj. Än så länge har jag bara kommit en bit på inledningen - å andra sidan har vi tre veckor på oss. En del litteratur ska fixas i vanlig ordning så det blir ett besök på bibblan i morgon efter att jag har varit hos frissan.

I övrigt har jag varit i Lund idag, vi hade gruppdiskussion, så kallad "workshop" och det är dessa möten som våra skriftliga rapporter bygger på. Det går till så att vi vid det inledande mötet enas om en gemensam frågeställning som varje student sedan individuellt söker svar på - detta innebär att infallsvinklarna kan vara högst varierande. Den här gången är problemformuleringen följande: Hur tedde sig förändringarna i vardagslivet för människor i det moderna industrisamhället (1870-1930)?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hallååå.... Du får skriva en uppmaning om att folk bör kommentera mera. Dåligt av dem!! Ha en bra kväll!

2008-04-14 @ 19:01:53
URL: http://snigelmama.blogspot.com
Postat av: Lasse

Tung titel på diskussionen. Skulle gärna vilja hört hur det lät. Sitter på jobbet och läser detta medan jag väntar på nästa patient.
Ha´de´ bra
Pappa

2008-04-15 @ 12:49:46
Postat av: Lisa

...och F*N vad dåligt av farssan att kommentera här!! Det har typ (nästan) aldrig hänt i min blogg... *morrar, skitförbannad*

2008-04-16 @ 14:33:11
URL: http://snigelmama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0