Donnerstag

Låt mig beskriva min tillvaro med ett enda ord: INRUTAD!!! Det blir ju så, eftersom jag läser på universitetet och sliter för att ta alla högskolepoäng. Och hur går det? Jo, som jag berättade i ett tidigare inlägg är jag nu halvvägs till filosofie kandidatexamen. Har idag, efter föreläsningen, suttit och skrivit på min trefrågors hemtenta som, kvantitativt sett omfattar vad som efterfrågades av examinatorn. Och jag måste säga, trots att jag ju för tillfället genomgår en sorgeprocess, att tentan i mitt tycke börjar ta form. Mellan en och tre sidor per fråga ansåg vår examinator vara rimligt men minst en sida måste alltså varje svar omfatta. De svar jag har skrivit omfattar i tur och ordning två, en och en halv samt ytterligare en och en halv datorskriven A4-sida. Så jag behöver ju knappast oroa mig i nuläget. Dessutom ska jag i morgon till biblioteket och hämta två kursböcker jag har beställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0